2016. augusztus 5., péntek

30 napos könyvkihívás: 10.

Kedvenc klasszikus könyved


~ Sam ~



Bevallom őszintén, nem szoktam klasszikusakat olvasni, így hát kizárásos alapon a negyedik osztályos kötelezőm maradt 'kedvencként', mert akkor még komolyan vettem az ilyeneket. :D
Egyébként tényleg szeretem ezt a történetet, Lotti és Luise nagyon elragadóak, meg hát na, mennyi az esélye annak, hogy egymásra talál a két testvér, akik külön kontinensen élnek? Oké, ez egy regény, de hát wow, milyen durva lenne már a valóságban! :D Ennek a filmes változatát is nagyon szeretem (Apád-anyád idejöjjön), és Lindsey Lohan hihetetlenül jól játssza el mindkét lány szerepét (én eddig azt hittem, hogy két külön ember játssza az ikreket :'D). Szóval bátran ajánlom mindenkinek!


~Léna ~






Sajnos nem igazán szoktam klasszikusokat olvasni, ezért most Molnár Ferenc A Pál utcai fiúk című könyvéről fogok írni. Ez volt a kedvenc kötelezőm, bár azt hiszem,hogy ez nem nagy bók, hiszen a többit utáltam. :D
Viszont ennél a regénynél szerettem az író stílusát, ahogyan a történetet és a szereplőket is.
Valahogy el tudtam képzelni az egészet,és érdekelt is. Láttam magam előtt a grundot, a Füvészkertet, a vörösingeseket, mindent. A végén bevallom,hogy majdnem sírtam, pedig nem igazán mondható el rólam,hogy sírós lennék. Örülök, hogy ezt a könyvet kötelezővé tették, mert egyébként nem olvastam volna el, így viszont kénytelen voltam és egyáltalán nem bánom, szeretem ezt a sztorit. Mondanám(szokásomhoz híven),hogy ajánlom mindenkinek,de kötelező,szóval nem kell. :D

2 megjegyzés:

  1. Igaz, a Pál utcai fiúk nekem is nagy kedvencem volt a többi kötelezőhöz képest, bár kedvenc klasszikusnak Emily Bronte könyvét ajánlanám nektek, a Jane Eyre-t. Ezt úgy mondom, hogy alapjában véve nem szeretem azokat a könyveket, amik idősebbek nálam, de ez rettentő jó volt. Sok Jane Austen és Bronte-testvér könyvvel szemezek azóta, és csak ajánlani tudom Nektek is! :))

    Puszi:
    B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt hallottam, hogy a Jane Eyre jó, bár még nem volt alkalmam úgy igazán utánanézni a könyvnek. Bár, ha azt mondod, hogy neked nagy kedvenced lett, akkor nyilván nem lehet rossz, elnézve, hogy mennyire hasonló az ízléskörünk. :D Úgyhogy köszi az ajánlást, majd mindenképpen elolvassuk. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...