2016. augusztus 14., vasárnap

30 napos könyvkihívás: 19.

Kedvenc adaptáció

~ Sam ~

Bármennyire sem szeretem annyira a könyvet, a film engem teljesen megfogott. A látvány, a szereplők... Egyébként is, szerintem nem jó disztópikus világról olvasni. Azt látni kell. Ilyen szempontból inkább film párti vagyok.
Így voltam Veronica Roth A beavatott című könyv filmadaptációjával is. Woodley Shailene szerintem a legjobb Tris, akit az egész világon találni lehetett volna. Teljes mértékben illik hozzá a főszereplő karaktere. A többiekkel is teljes mértékben meg vagyok elégedve, egy kifogásolni valóm sincsen. Imádom A beavatott filmet, egyszerűen látványilag engem teljesen letaglóz. Azt hiszem, hogy mindig is egy nagy kedvencem marad ez az adaptáció, már csak az eredeti művet kéne megszeretnem... Na, majd még ki tudja? Van még pár hét a nyárból. :)

~ Léna ~


A kedvenc adaptációm a Harry Potter is, de most a másik nagy favoritomról szeretnék írni. Mivel tegnap már papoltam arról, hogy Stephen King zseniális, csak én egyszerűen még nem vagyok hozzá elég érett, ezért most nem is A halálsoron című könyvről szeretnék beszélni, hanem a fantasztikusan adaptált filmről. A legtöbben tudják rólam, hogy nem szoktam sírni. Nem szoktam sem zenén, sem filmen elérzékenyülni (vagyis de, de könnyek nélkül), nem sikerült még a ballagásomon sem, egyszerűen nem igazán megy. Ez a csoda azonban egyike azoknak, amiken mindig sírok. Nagyon jól van felépítve, minden a helyén van, nincs semmiből túl sok vagy épp fordítva, az egész el van találva. Nehezen tudom elképzelni, hogy vannak olyanok, akik kibírják a végét egy minimális elérzékenyülés nélkül. Tom Hanks eleve az egyik olyan színész, aki tök mindegy, hogy miben van, biztos, hogy megnézem, mert imádom. John Coffey örökké a szívemben fog élni, soha de soha nem fogom elfelejteni, számomra mindig ő marad az emberi jóindulat megtestesítője. Nem vagyok filmkritikus, sőt semmilyen kritikus sem és szerintem soha nem is leszek, szóval a szakmai részéről fogalmam sincs (bár az eddigi kritikák, amiket olvastam, mind dícsérték) de azt biztosan tudom, hogy ez a film számomra tökéletes, én örökké hatalmas rajongója leszek. A dráma fanoknak ajánlanám leginkább, de szerintem mindenkinek meg kellene néznie legalább egyszer, mert ez tényleg egy kihagyhatatlan élmény. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...