2016. augusztus 16., kedd

30 napos könyvkihívás: 21.

Gyerekkorod kedvenc könyve

~ Sam ~

Kisebb koromban imádtam a Hannah Montana-t, és amikor meghallottam, hogy könyvsorozat is van belőle (tehát magyarul az akkori fejemmel ezt úgy kell értelmezni, hogy Hannah Montana-s tárgyak, amik még nincsenek meg nekem), könyörögtem az egész rokonságnak, hogy vegyék meg nekem őket. Az egész családból a mamám mondta azt, hogy jól van kislányom, szépen, apránként megkapod őket. Megvette nekem a 7., valamint a sorozat 9. részét (??:D), a többire meg azóta is várok. :D De nem baj, mert igazából ennek a két könyvnek a megvétele is hihetetlenül sokat jelentett nekem, és vagy ötször kiolvastam mindkét részt, de ezek közül a 7., azaz A zöldszemű szörny volt a kedvencem. A könyv két sorozatrészt foglal magában, és mindkettőben szerepel Jake Ryan, aki akkoriban nekem az álompasim volt. :D Szerettem magát a történetet is, de szerintem azért volt a kedvencem mind közül, mert Hannah Montana-s tárgy. Tehát ezen kívül nincsen különösebb indokom, hogy miért ezt választottam akkoriban kedvenc könyvemnek, egyszerűen csak hatalmas fan korszakom egy töredéke már ez a kötet.

~ Léna ~


Nagyjából 10-11 éves lehettem, mikor barangoltam a szokásos havi látogatásom során a könyvtárban, és megláttam E. L. Konigsburg Szavak nélkül című könyvét. Felkeltette az érdeklődésemet a címe, így odaballagtam, leemeltem a polcról és elolvastam a hátulját. Abban a pillanatban tudtam, hogy a kettőnk története csakis happy enddel végződhet. Akkoriban nem volt szokásom, hogy többször elolvassak egy sztorit, de ezt háromszor olvastam újra. Írhatnám, hogy nagyon elgondolkodtató volt és mély érzéseket ébresztett bennem, de ez nem igaz, elvégre is 11 éves voltam, nem ébreszthetett fel bennem olyat, ami nem volt. :D Ennek ellenére nagyon szerettem az egészet, mert kifejezetten tetszett a története, és az, ahogyan Branwell állt a helyzethez, mert teljesen meg tudtam érteni. Connor pedig csodálatos, egy élmény volt megismerni a karakterét, tökéletes barát. Mindenkinek ajánlom ezt a regényt, komolyan, én még most is imádom, számomra igazán emlékezetes és szerintem sosem fogom elfelejteni. A végére pedig minden embernek kívánok egy Connort, mert vele mindig könnyebb lesz átvészelni a dolgokat, bármi is jön. Hogyha pedig már van egy ilyen barátotok, akkor becsüljétek meg. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...