2016. augusztus 9., kedd

30 napos könyvkihívás: 14.

Kedvenc könyved a kedvenc íródtól

~ Sam ~



Joss Stirling könyvei közül talán a Lélektársak sorozat harmadik részét, vagyis a Crystal-t mondanám kedvencemnek. 
Sajnálatos módon sokkal rövidebb, mint bármelyik másik kötet, amit az írónőtől megszokhattunk, de annál inkább több izgalom van benne. A történet maga nem szerelem központú, hanem inkább a kalandok, és az izgalmaké, ami miatt még inkább magáévá tett a könyv. Xavier a kedvencem a Benedict testvérek közül, és egyszerűen imádom, hogy itt még többet megtudhatunk róla. Crystal-lal sincsen semmi bajom, talán annyi, hogy gyorsan felkapja a vizet mindenen, de személy szerint úgy érzem, hogy Remy Starr után az Altatódal-ból én mindent és mindenki mást el tudok viselni, szóval nem zavar ő engem különösebben. :D


~ Léna ~



Igaz, hogy a legnagyobb kedvencem Jessica Parktól a Szeretni bolondulásig első része, viszont mivel arról már írtam, így a második csodát isteníteném itt most egy kicsit, ami a Titkolni bolondulásig, ahol Matt „szemszögét” ismerhetjük meg. Szerintem borzasztóan nagy szükség volt erre a könyvre, igazából izgalmasabb is volt így olvasni az egészet, IMÁDTAM, igen, csupa nagybetűvel. Egyszerűen az egész aranyos és megható volt. Talán az ezüstérem a sértettségem miatt van, hiszen jóval rövidebb volt, mint az első rész, én pedig sokkal többet szerettem volna Mattből. :D Mattyben minden megvan, komolyan. Gondoskodó, humoros, önfeláldozó, szerelmes. Higgyétek el, hogyha egyszer elolvassátok, akkor sosem szeretnétek majd elengedni ezt a történetet, Matt „néha bizonytalan, néha határozott” kockafej létét, Julie humorát és elfogadását (a szerencséjéről ne is beszéljünk) és Celeste őszinteségét és különlegességét. Senki ne tagadja meg magától ezt a sztorit, mindenki megérdemel egy kis boldogságot, hajrá, olvassátok! ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...