2016. augusztus 3., szerda

30 napos könyvkihívás: 08.

Egy túlértékelt könyv

~ Sam ~


Egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy miért isteníti mindenki ezt a könyvet. Én is elolvastam egy pár hete, és tényleg nagyon jó, de semmi olyan extra nincsen benne, amitől annyira túl kéne értékelni. Egy laza, nyári történet egy idegesítő fő-, és vicces mellékszereplőkkel. Engem is magával ragadott a Bábel fesztivál hangulata, és tényleg mindent jól kidolgozott Laura a történet kapcsán, de ez is csak egy a sok közül. A szereplők nagyon hasonlítanak a Szent Johanna Gimiéhez. Pár évvel korábban talán én is azt mondtam volna, hogy milyen varázslatos egy történet ez, mert akkor még égtem az SzJG lázban, de ma már engem ez a könyv a maga tipikus ifjúsági regény feelingjével egyszerűen csak az egy a sok közül hatást kelti.


~ Léna ~


Szerintem Leiner Laura Bexi sorozatának első része, a Késtél egyértelműen túlértékelt. Nagyon szeretem az írónőt és a regényeinek nagy részét, de ez nekem egyszerűen nem tetszett. Kétszer kellett nekifutnom, és elég nehezen bírtam elolvasni, nem kötötte le a figyelmemet. Bexivel/Bekával/Bekivel/Rebekával semmi problémám nem volt, egészen bírtam, szimpatikus lány. Nagy Márk nekem azonban túl sok volt, igazából nem is közelített ahhoz, hogy könyvbeli álomfiúnak tituláljam. Körte volt a kedvencem, számomra ő volt a megmentő, nagyon szerettem. Sleisz is aranyos volt, Gerit viszont utáltam. Nem tudom, lehet, hogy a magyar tehetségkutatók iránt érzett ellenszenvem is közrejátszott. Ettől független ajánlom Leiner Laura könyveit, hiszen jól ír, és elég sok humort is visz a történeteibe, csak nekem ez ennél a könyvnél nem jött át.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...