2016. augusztus 13., szombat

Rock & Metal Songs Book TAG

Ismételten nagyon szépen köszönöm a kihívást Barbynak, akinek a blogját, és ennek a TAG-nek a válaszait IDE kattintva tudjátok megnézni. :)

1. Black Veil Brides - Goodbye Agony 


(hú, de imádom♥)

Egy könyv, amit nehézkesen olvastál és örültél, hogy végre eljött a búcsúzás ideje

Hát, ide mindenképpen Sarah Dessen - Altatódal című könyvét tudom sorolni. Az elején egyenesen szenvedtem vele, már az istenért sem akart beindulni a történetszál, aztán egyszer csak hopp, történt valami apró fejlemény, végre valahára megismerhettük a másik főszereplőt, aztán a továbbiakban semmi izgalmas nem történt. Remy-t utáltam, szóval én már tényleg alig vártam, hogy eljöhessen a búcsúzás ideje.


2. Rolling Stones - (I Can't Get Go) Satisfaction



Egy könyv, aminek egy szereplőjét se tudtad megszeretni igazán, bármennyire igyekeztél

Amit ide tudnék párosítani, az nem más, mint Komal Kant-től a Mire jó a rosszfiú? szereplőgárdája. Ashton bármennyire is ment végig radikális változáson a könyv során, egyszerűen sosem lopta be magát a szívembe, de ez a mellékszereplőkkel is ugyan így van. Nem mondom, hogy utáltam őket, egyszerűen csak nem szimpatikusak... Azonban egy Luca-t szívesen elfogadnék. :D


3. Marilyn Manson - Tainted Love


Egy könyves páros, akik az adott regény alatt többnyire csak kínlódtak a kapcsolatukban/ a kialakuló kapcsolatukban.

Bármennyire is imádom őket, ide szerintem legjobban Anna Todd - Miután című könyvsorozatának Hardinja és Tessája illik. Cukik, de egyszerűen annyit vitatkoznak, hogy az már lehetetlen... Szerintem az ő kapcsolatukban benne van egy kis kihívásszerűség, de éppen ezért is imádom annyira ezt a sorozatot. :) 

4. Avenged Sevenfold - Nightmare


Egy regény, aminek valamelyik szereplőjének nehéz élete volt, azaz az élete egy ,,rémálom" volt.

Callie, Kayden és a véletlen-ből Kayden-t tudnám idesorolni. Neki, és Callie-nek is elég... Mondjuk úgy, hogy nem túl szép élete volt/van, de még talán így is enyhén fogalmaztam. Viszont kettőjük közül Kayden az, akinek szerintem sokkal, de sokkal rosszabb. Semmilyen spoiler-t nem akarok írni, így elég nehéz lenne értelmes magyarázatot adnom erre a pontra, de a lényeg az, hogy Ő az, akinek az életére azt tudom mondani, hogy kész ,,rémálom" (volt).


5. Bon Jovi - Livin' on a prayer


Egy könyv, amit viszonylag hirtelen felindulásból vásároltál meg, komolyabb hezitálás nélkül.

Marissa Meyer - Cinder. 70-80%-os leárazás volt az Alexandrában a múlt héten, így amint megláttam a kirakatban az óriási plakátot, azonnal berohantam a boltba nézelődni. Ott akadtam rá szinte egyből a Cinderre, és tudtam, hogy ez is rajta lesz a képzeletbeli vásárlási ranglistámon. Végül, mikor végignéztem az összes akciós könyvet, top 1 maradt, így büszkén távoztam az Alexandrából a zsákmányommal.

6. Bullet For My Valentine - You want a battle? (There's a war)


Egy regény, ahol hosszú ideig elnyomtak egy szereplőt/egy népet, aki/ami később megelégelte ezt a bánásmódot és kiállt magáért/fellázadt.

Tris, A beavatottból. Önfeláldozó családba született és Szerencsétlennek szólították a többiek ezért, de a 16. születésnapján élete legfontosabb tesztén úgy dönt, hogy ő Bátor lesz. De hát hogy tudnák a többiek is elfelejteni a korábbi énjét? Úgy kezelik, mint egy Szerencsétlent, de ebből Trisnek hamar elege lett. Hozzátenném, teljesen érthető módon.

7. Skillet - Better than drugs


Kedvenc könyved/könyvsorozatod, amit a szó szoros értelmében imádsz és már fülig ér a szád, ha meglátod a címét vagy egy idézetet belőle.

Kiera Cass Párválasztó sorozata. Imádom a világot, amit az írónő létrehozott, a karaktereket, az egyedi humort, amit itt használt, meg magát a Párválasztót is. America az egyik kedvenc női szereplőm az összes könyv közül, amit eddig olvastam. Maxon meg... Ki ne szeretné a hercegeket? Egyszerűen tökéletes ez a sorozat, úgy, ahogyan van.♥

8. Guns 'N' Roses - Don't Cry


Egy könyvsorozat, amitől nehezen búcsúztál, és sajnálod, hogy nincs több része.

Kerstin Gier Időtlen szerelem trilógiája. Imádtam az egész időutazósdit, a szereplőket, egyszerűen mindent, amit az írónő itt létrehozott, de sajnos olyan rövidre sikeredett... Az első két részben egyre több titkot tudunk meg, húzódik tovább a sztori, aztán a harmadikban fénytárul mindenre, és hirtelen vége az egésznek. Nem vagyok teljesen megelégedve a zárással, és sajnálom, hogy nem lett még húzva egy kicsit, mert még bírtam volna tovább olvasni Gwendolyn és Gideon történetét. 


Azt hiszem, ezt a TAG-et nekem találták ki. :D Köszönöm még egyszer Barbinak a kihívást! ♥ Ha nem baj, akkor én nem hívnék ki más embert, akinek van kedve, az nyugodtan kitöltheti, csak csatoljon mellé forrásmegjelölést. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...