2016. augusztus 17., szerda

30 napos könyvkihívás: 22.

Kedvenc saját könyved

~ Sam ~

A jelenlegi kedvencem az Cassandra Clare A végzet ereklyéi sorozatának második része, azaz a Hamuváros. Eredetileg vonakodva láttam neki az olvasásának, mert hát meg kell hogy mondjam, nem igazán nyűgözött le az első része, de ez a könyv megváltoztatta az egész sorozathoz való hozzáállásomat.
Mi a fene? - ezzel a gondolattal lapoztam állandóan. Rengeteg fordulat, és izgalom volt benne, amitől állandóan csak fogtam a fejemet, lépten-nyomon követve, hogy mi után mi is történt. Kevesebb volt benne a romantika, mint vártam, de mindezek ellenére is úgy vagyok vele, hogy ez egy hihetetlenül jó folytatás, teljesen magával ragadott, és már kíváncsian várom, hogy mi fog történni Clary-ékkel a továbbiakban is. 

~ Léna ~


Szeretném elmondani, hogy én nem szoktam könyveket kapni/venni, emiatt nincsenek is itthon olyan könyvek, amiket szeretek, vagyis de, azok viszont mesekönyvek. A regényeket vagy pdf-ben olvasom, vagy kihozom a könyvtárból, vagy kölcsönkapom. Ezért most megint egy kisebb koromból megmaradt kedvencemről szeretnék írni, ami igazából anyukámnak köszönhető, mert neki van néhány Piknik könyve, ezek közül pedig Barbro Lindgren Enskog Szigorúan bizalmas! című műve nyerte el leginkább akkori énem tetszését. Igazából a könyv egy kamasz lányról szól, én pedig akkoriban nagyon vártam, hogy végre kamaszkorba léphessek, szóval talán ez lehetett a rajongásom fő oka. Volt benne szerelem, bizonytalanság, meg még egy csomó minden, amire őszintén szólva már nem emlékszem. :D Szerettem ezt a könyvet, mert könnyű volt olvasni és olyan dolgokat említett, amik akkor nagyon foglalkoztattak. Mondanám, hogy mindenkinek ajánlom, de nem, csak azoknak a 10-11 éves lányoknak, akik szeretnének egy kicsit más - a maitól eltérő - stílussal találkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...