2016. augusztus 19., péntek

30 napos könyvkihívás: 24.

Egy könyv, amit bárcsak többen olvasnának


Sam ~



Az a baj, hogy én eddig olyan könyveket olvastam, amik viszonylag ismertek. Éppen ezért egy kicsit gondban voltam ennél a pontnál, de végül Miranda Kenneally Kivédhetetlen szerelem című könyve mellett döntöttem. Nem mondom, hogy a legjobb LOL könyv, mert azért ismerek szebbet, jobbat, viccesebbet is ennél, de azért kifejezetten tetszett. Meg is mondom, hogy miért:
Először is: kreatív volt. Teljesen eltért a korábbi LOL-os könyveimtől, amitől még inkább izgatottan olvastam a sorokat.
Másodszor pedig: sokkoló volt. Lehet, hogy csak én voltam így vele, de nem számítottam arra a végkifejletre, ami itt történt. Hú, de nehéz most nem spoilerezni... Szóval most ezt úgy értem, hogy itt van egy figyelemelterelő sztori. Magában a történetben. Mi ez már? Csak miután kiolvastam a könyvet esik le, hogy mi is történt valójában. Ravasz ez az írónő, meg kell hogy mondjam. :D 
Éppen ezért gondolom, hogy ezt a könyvet sokkal több embernek el kéne olvasnia. Lehet, hogy LOL könyv, és az írónő kevésbé híres, mint pl. Kelly Oram, vagy Marni Bates, de attól még nagyszerűen ír, és a története is fantasztikus.

~ Léna ~


Khm. Tudom, megint Jessica Park, sajnálom, de mivel elég népszerű könyveket olvasok, ezért csak a Szeretni bolondulásig második része jutott eszembe, a Celeste bolondulásig. Ez a történet eszméletlen különleges. Szerintem Celeste Watkins karakterét mindenki imádta, hiszen egy őszinte, érett gondolkodású és okos kislánynak ismerhettük meg, erre bumm, ebben a regényben már végzős gimnazista és megismerkedik Justinnal. Atya világ, hogyha egy másik könyvben olvastam volna a fiúról, még akkor is az lett volna az első gondolatom, hogy ő lenne a tökéletes pár a lány számára. Mindketten egyediek, rengeteget beszélnek, fura (de csodálatos) gondolkodásmódjuk van és aranyosak, naaaaagyon is. Justint pedig nagyon szerettem, tényleg, bár annyira kedves, megértő, törődő, szellemes és türelmes volt, hogy nem is tehettem volna mást. Az ügyetlenségét pedig egyszerűen imádtam. Csak hogy tovább fokozzuk a sztori tökéletességét, Julieról és Mattyről is olvashattunk, akik továbbra is fantasztikusak. Szóval most, hogy kirajongtam magam, csak annyit tudok mondani, hogy mindenkinek el kellene olvasnia, mert ahogyan már korábban is említettem, mérgesek lesztek, hogyha nem olvassátok el most. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...